Dane osobowe stron umowy (imiona, nazwisko, imiona rodziców, stan cywilny, nr dowodu osobistego lub paszportu, PESEL, adres zamieszkania), a w przypadku gdy jedną ze Stron umowy jest osoba prawna lub inny podmiot – numer KRS, REGON, NIP, umowa spółki.
Podstawa nabycia (np. wypis aktu notarialnego: umowy sprzedaży, darowizny, prawomocne postanowienie sądu o zasiedzeniu, czy też o stwierdzeniu nabycia spadku lub akt poświadczenia dziedziczenia).
Numer księgi wieczystej.
Dokumenty geodezyjne wydane przez Starostwo Powiatowe: wypis z rejestru gruntów oraz wypis z kartoteki budynków w przypadku nieruchomości zabudowanej (w sytuacji podziału geodezyjnego nieruchomości: mapa podziału oraz ostateczna decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości).
W przypadku gdy nieruchomość została nabyta na podstawie dziedziczenia, zasiedzenia, a ponadto dokonanej po 1 stycznia 2007 roku darowizny lub nieodpłatnego zniesienia współwłasności: zaświadczenie z Urzędu Skarbowego dotyczące uregulowania podatku od spadków i darowizn.
Zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub o braku planu a także o strefie rewitalizacji wydane przez Urząd Miasta lub Urząd Gminy.
Zaświadczenie wydane przez Starostwo Powiatowe dotyczące objęcia nieruchomości uproszczonym planem urządzenia lasów.
Zaświadczenie wydane przez właściwy Urząd Miasta lub Gminy o stanie zameldowania w zbywanej nieruchomości.
Umowa kredytowa w razie nabywania nieruchomości za środki pochodzące z kredytu.
W celu potwierdzenia kompletności dokumentów należy skontaktować się z notariuszem.